ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Αλλαγές προϊόντων
Εάν δεν είσαστε ευχαριστημένοι από την αγορά σας, μπορείτε να προχωρήσετε στη διαδικασία αλλαγής του προϊόντος.
Οι επιστροφές , των προς αλλαγή προϊόντων, πρέπει να  γίνουν μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του δέματός σας, με πολύ απλή διαδικασία:
Μας καλείτε ή μας στέλνετε email με το αίτημα επιστροφής σας. Για την επιστροφή του δέματος, μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία επιθυμείτε, δεδομένου ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι την εταιρία. Επίσης μπορείτε να επιλέξετε να επωφεληθείτε από τα κοστολόγια της συνεργαζόμενης με εμάς, εταιρίας courier. Στη περίπτωση αυτή μας ενημερώνετε και για τον τόπο από όπου θα γίνει η παραλαβή του, προς επιστροφή, δέματος. Εμείς ενημερώνουμε την συνεργαζόμενη εταιρία courier να παραλάβει το δέμα σας από τη διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει. Και σε αυτή τη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση χρηματικής διαφοράς των προϊόντων εάν υπάρχει εσείς χρεώνεστε συν 2,5 ευρώ έξοδα αντικαταβολής. Η πληρωμή της εταιρίας courier γίνεται κατα την παράδοση του επιστρεφόμενου πακέτου, και κοστολογείται με βάση τον πίνακα που ακολουθεί.*
Στη συνέχεια συμπληρώνετε τη φόρμα επιστροφής προϊόντος, την οποία τυπώνετε από εδώ.
Στη φόρμα αναγράφετε το όνομα σας, το τηλέφωνό σας  και ποιο προϊόν θέλετε να αλλάξετε. Ακόμα αναφέρετε το προϊόν με το οποίο θέλετε να γίνει η αλλαγή. Μέσα στο φάκελο εκτός από το προϊόν και την συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής, εσωκλείετε ένα αντίγραφο της απόδειξης λιανικής πώλησης.
Τα κόστη μεταφοράς για την αλλαγή, επιβαρύνουν τον πελάτη ανεξάρτητα με την εταιρία που επιλέγετε. Αν προτιμήσετε τη δική μας συνεργαζόμενη εταιρία courier η κοστολόγηση γίνεται με βάση τον παρακάτω πίνακα*. Τα κόστη του επιστρεφόμενου δέματος, καταβάλλονται τη στιγμή της παράδοσης μετά από συνεννόηση μαζί μας:

Προορισμός Μεταφορικά επιστροφής (ως 2kg) Μεταφορικά νέας αποστολής (ως 2kg) Κόστος αντικαταβολής Μεταφορικά  (2-5kg) Δυσπρόσιτες περιοχές Χρόνος Παράδοσης*
ΑΘΗΝΑ 2,6 2,6 2,5 επιπλέον 1€/kg +3,60€ 2-4 ΜΕΡΕΣ
ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΑΣ 4 4 2,5 επιπλέον 1,20€/kg +3,60€ 4-6 ΜΕΡΕΣ
ΝΗΣΙΑ 4 4 2,5 επιπλέον 1,20€/kg +3,60€ 5-7 ΜΕΡΕΣ

Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, αχρησιμοποίητα και άθικτα με όλα τα καρτελάκια barcode επισυναπτόμενα πάνω τους. Τα μαγιό θα πρέπει να φέρουν οπωσδήποτε τα προστατευτικά αυτοκόλλητα τους.

Επιστροφές προϊόντων
Εάν δεν είσαστε ευχαριστημένοι από την αγορά σας, μπορείτε να προχωρήσετε στη διαδικασία επιστροφής του προϊόντος.
Οι επιστροφές  πρέπει να  γίνουν μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του δέματός σας με πολύ απλή διαδικασία.
Μας καλείτε ή μας στέλνετε email με το αίτημα επιστροφής σας. Για την επιστροφή του δέματος, μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία επιθυμείτε, δεδομένου ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι την εταιρία. Επίσης μπορείτε να επιλέξετε να να επωφεληθείτε από τα κοστολόγια της συνεργαζόμενης με εμάς, εταιρίας courier. Στη περίπτωση αυτή μας ενημερώνετε και για τον τόπο από όπου θα γίνει η παραλαβή του, προς επιστροφή, δέματος. Εμείς ενημερώνουμε την συνεργαζόμενη εταιρία courier να παραλάβει το δέμα σας από τη διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει. Και σε αυτή τη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη βάσει του παραπάνω πίνακα και παρακρατώνται από το επιστρεφόμενο ποσό.
Δηλαδή σας επιστρέφουμε το ποσό του προς επιστροφή προϊόντος μείον το κόστος των μεταφορικών.
Στη συνέχεια συμπληρώνετε τη φόρμα επιστροφής προϊόντος, την οποία τυπώνετε από εδώ.
Στη κάθε περίπτωση -αντικαταβολή, τραπεζική κατάθεση, πληρωμή με πιστωτική κάρτα η επιστροφή γίνεται στο λογαριασμό IBAN που θα μας αναφέρετε. Επίσης αναφέρετε σε ποια τράπεζα ανήκει ο λογαριασμός που μας υποδεικνύεται και το όνομα του δικαιούχου -για την αποφυγή λαθών καλό θα ήταν να συμπίπτει με το όνομα της παραγγελίας.
Μέσα στο φάκελο εκτός από το προϊόν και την συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής, εσωκλείετε ένα αντίγραφο της απόδειξης λιανικής πώλησης.
Από εμάς επιστρέφεται η αξία των προϊόντων που επιστρέψατε. Τα κόστη μεταφοράς/ επιστροφής τα έχετε πληρώσει εσείς στον ταχυμεταφορέα που έχετε επιλέξει.
Τα έξοδα αντικαταβολής δεν επιστρέφονται και μεταφορικών φυσικά δεν επιστρέφονται.
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος σας από εμάς και ολοκλήρωσης του ποιοτικού ελέγχου.
Τα έξοδα μεταφοράς στο λογαριασμό σας, στην περίπτωση που δεν είναι συνεργαζόμενη τράπεζα είναι «shared» δηλ. επιμερίζονται ίσα ανάμεσα στην εταιρία και τον πελάτη.
Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μετά τον απαραίτητο ποιοτικό έλεγχο και ενημερώνεστε για αυτή με σχετικό email.
Όλα τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, αχρησιμοποίητα και άθικτα με όλα τα καρτελάκια barcode στην αρχική τους θέση. Τα μαγιό θα πρέπει να φέρουν οπωσδήποτε τα προστατευτικά αυτοκόλλητα τους.

Ελαττωματικό προϊόν
Κατά την αποστολή κάθε παραγγελίας, η εταιρία μας ελέγχει τα προϊόντα για τυχόν ελαττωματικά κομμάτια ή τμήματα αυτών. Σε περίπτωση όμως που τύχει και παραλάβετε προβληματικό προϊόν ή το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, έχετε το δικαίωμα να το αντικαταστήσετε, εντελώς δωρεάν.
Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο info@hermajesty.gr ή στο messenger ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα.
Στη συνέχεια συμπληρώνετε τη φόρμα επιστροφής που θα βρείτε εδώ και την εσωκλείετε στο δέμα μαζί με ένα αντίγραφο απόδειξης λιανικής πώλησης.
Στη περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λάθος αποστολής στην παραγγελία τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν την εταιρία.

EGIFT CARD
Η κάρτα που έχετε αγοράσει ηλεκτρονικά, δεν έχει φυσική μορφή. Έχει  μορφή e-code και αποστέλλεται στο email του χρήστη που κάνει την αγορά. Τη δωρίζετε, απλά συμπληρώνοντας στις παρατηρήσεις κατά την αγορά της, το email που θέλετε να γίνει η αποστολή του e-code.
Δεν επαναφορτίζεται και δεν πιστώνεται. Για τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί με e-gift card δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων. Φυσικά όμως και πραγματοποιείται αλλαγή προϊόντων.

 

ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ

  • Όσα προϊόντα ανήκουν στην κατηγορία «Σκουλαρίκια», «Εσώρουχα»,  «Καλσόν», δεν επιδέχονται αλλαγής.
  • Όσα προϊόντα έχουν επιστραφεί κατεστραμμένα ή λερωμένα δεν θα γίνονται αποδεκτά και θα αποστέλλονται πίσω στον πελάτη, με χρέωση του, τα μεταφορικά επιστροφής.

ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

  • Σε όσα προϊόντα υπάρχει έκπτωση και όσα προϊόντα ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες (lingerie, σκουλαρίκια)
  • Σε προϊόντα που είναι αλλαγή από προϊόντα που αγοράστηκαν με έκπτωση.
  • Σε όσα προϊόντα έχετε αγοράσει με έκπτωση τις περιόδους του Black Friday, του Cyber Monday, mid seasons sales και άλλων εκπτωτικών περιόδων.
  • Πακέτα προσφορών δεν αλλάζονται , δεν σπάνε και δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων
  • Στα μαγιό δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων παρά μόνο αλλαγές.
  • Σε πακέτα προσφοράς, ή προϊόντα που έχουν αγοραστεί με κουπόνια έκπτωσης δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων παρά μόνο αλλαγή εφόσον επιστραφούν και τηρηθούν οι όροι αλλαγής που αναγράφονται παραπάνω.
  • Στα προϊόντα που βρίσκονται στην κατηγορία «BAZZAR/ OUTLET»

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι πελάτες, που στο ιστορικό τους έχουν αποστολές που αρνήθηκαν να παραλάβουν ή δεν ανταποκρίθηκαν στην γραπτή ή τηλεφωνική μας επικοινωνία θα παραλαμβάνουν τις νέες αποστολές τους μόνο μετά από προπληρωμή του συνολικού ποσού της νέας παραγγελίας τους με κάρτα ή τραπεζική κατάθεση.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ετοιμαστεί για αποστολή, μπορείτε να προβείτε σε ακύρωση αυτής, καλώντας το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλ: 2122149838. Στην περίπτωση που έχετε προκαταβάλει το ποσό της παραγγελίας σας, το ποσό επιστρέφεται ολόκληρο με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή. Στη περίπτωση της τραπεζικής κατάθεσης, το κόστος μεταφοράς στον τραπεζικό λογαριασμό επιβαρύνει εξίσου την εταιρία και τον πελάτη.
Δεν γίνεται αποδεκτή η ακύρωση παραγγελίας η οποία έχει τιμολογηθεί/συσκευαστεί ή/και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών από εμάς
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ & ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:
Τα έξοδα αποστολής για την Κύπρο υπολογίζονται με το σύστημα υπολογισμού μεταφορικών και γίνονται αποδεκτές μόνο με την επιλογή της DHL.
Τα έξοδα αποστολής για Κύπρο και εξωτερικό, ανεξαρτήτως ποσού, βαρύνουν τον πελάτη. Η πληρωμή γίνεται μόνο μέσω τραπεζικής κατάθεσης ή πληρωμής με πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας. Η υπηρεσία αντικαταβολής δεν υποστηρίζεται για την Κύπρο και για το εξωτερικό.
Για επιστροφές από εξωτερικό στέλνετε το δέμα μόνο με DHL στη διεύθυνση Φιλολάου 188Α, Παγκράτι ΤΚ 11632, Αθήνα. Μόλις λάβουμε το δέμα σας , γίνεται επιστροφή στην κάρτα σας, η αξία των προϊόντων που μας έχετε επιστρέψει, αφαιρώντας τα κατά περίπτωση μεταφορικά της επιστροφής. Επιστροφές χρημάτων σε εκπτωτικά προϊόντα δεν γίνονται. Καλό είναι για την ασφάλεια του δέματος σας να κρατάτε τον αριθμό αποστολής του δέματος που μας επιστρέφετε.
Η επιχείρηση επιφυλάσσεται του δικαιώματος της να τροποποιήσει τους παραπάνω όρους οποτεδήποτε, χωρίς καμία προειδοποίηση.